Kura znosząca złote jajka;)

 


Zabawki węchowe szturmem zdobywają serca świadomych opiekunów psów. Ostatnie lata jest ich prawdziwy wysyp, co ogromnie mnie cieszy. Dokładnie pamiętam czasy w których sama przygotowywałam swoim psom coś na kształt zabawki węchowej, by zająć ich głowy. Nie były one nawet w połowie tak pomysłowe, chociaż bardzo się starałam. Na szczęście teraz mamy DOGLEMI, a wich ofercie znajdziecie zabawki, o których dzieci z mojego rocznika mogły tylko marzyć ;) Mogę śmiało powiedzieć, że moje psy bawią się teraz lepiej, niż kiedyś ja;) To co mnie najbardziej w nich ujmuje, to prawdziwy kunszt wykonania. Każda z wymyślnych postaci jest precyzyjnie wykonana i tak zwyczajnie piękna. 

          

Do testów dla TOP FOR DOG otrzymaliśmy kurę znoszącą złote jajka. To sporych, bo 23 x 25 x 24 cm wymiarów przezabawny polarowy pluszak z piszczałką w głowie. Kolejna z piszczałek jest umieszczona w skrzydełkach i po jednej w każdym ze złotych jajek. Rozpracowanie tej kury to spore wyzwanie dla psa. Piętnaście minut zabawy z nosem, odpowiada godzinnemu spacerowi. Tego typu forma zabawy jest odpowiednia dla każdego wieku. Myślę, że kura bardzo dobrze sprawdzi się również jako forma podania drugiego śniadania, jeśli dzielicie posiłki psa na kilka. Nasz egzemplarz był ekstremalnie testowany przez trzynastoletniego terriera, po czym potrzebował wizyty w pralce, z której wyszedł jak nowy. 




po praniu...


Głównym elementem kury są jej jaka na sznurku, a zdaniem psa jest ich wydobycie. Stanowią one zupełnie samodzielny element gry. Dodatkowo każde jajko to dwie skrytki na smakołyk. Polarowa szyja, to kolejne miejsce do schowania smakołyków, to też najłatwiejszy schowek dla psa. Zabawkę oceniam na średniej trudności grę, będzie idealna dla psa właściwie każdej wielkości. Pamiętajcie o tym by nie dawać gry węchowej psu na pusty żołądek, jeśli będzie on miał trudności z wydobyciem smakołyku niepotrzebnie się sfrustruje, a nie taki jest cel. To genialny wynalazek na zajęcie psa np. podczas rodzinnej kolacji czy ważnego spotkania. Obawiałam się o jej wytrzymałość, ale jestem mile zaskoczona. Uwielbiam takie zabawki, dla mnie są one ekologiczne, bo są wytrzymałe. Będą cieszyły psa długie lata, pod warunkiem, że po zakończonych poszukiwaniach, odbierzemy kurę psu. Takie zachowanie ma też dodatkowy aspekt edukacyjny, zawsze gdy będziemy ją wyciągać pies odrazu skojarzy kurę z czasem sam na sam, wypoczynkiem w samotności, generalnie z czym bardzo dobrym. 


Koniecznie zajrzyjcie do Ofiufiu.pl by sprawdzić wyjątkowe węchowe zabawki.
Recenzja powstała na potrzeby Plebiscytu TOP FOR DOG 2022 roku.











Komentarze

Popularne posty