Bozita!

 


BOZITA SINGLE PROTEIN Renifer i Łoś, to właśnie te karmy testujemy w ramach Plebiscytu TOP for DOG. Pomimo, że moje psy nie mają alergii pokarmowych, to zauważyłam, że zdecydowanie łatwiej jest mi się zdecydować na karmę z pojedynczym źródłem białka. To wygodna i bezpieczna opcja, zwłaszcza jeśli mamy mięsa takie jak łoś czy renifer. Osobiście nigdy nie słyszałam, żeby jakiś pies miał uczulenie na któreś z tych mięs. Przyznam się szczerze, że zarówno sama marka BOZITA jak i mięso renifera, to dla mnie nowość. 

                

400g puszka, a w niej szwedzki renifer 60% (płuca, tchawica, flaczki, śledziona, nerki, wątroba, serca, język, mięso mięśniowe) minerały, błonnik buraczany, drożdże. Duży plus za wyszczególnienie wszystkich składników, natomiast ich kolejność nie jest przypadkowa. Po opisie możemy stwierdzić, że karma ma sporą zawartość podrobów.  Zawartość podrobów w karmach jest bardzo ważna, śą źródłem wielu wartości odżywczych, a przy tym są bardzo smakowite, ważne jednak by zachować ten balans pomiędzy mięsem mięśniowym, a podrobami. 

Początkowo zamierzałam podawać karmę codziennie jako stały element, zamiast naszej sprawdzonej karmy mokrej. Niestety przy takiej częstotliwości podawania, zauważyłam luźniejszy stolec, dlatego w dalszej części testów, wróciłam do naszej karmy i urozmaicałam dietę psów o tę testowaną od Bozity. Taki podział był dla psów i ich brzuszków optymalny. Zaskoczył mnie sam zapach, był dość intensywny, mocny, ale bardzo atrakcyjny dla samych testujących ;) 



Drug wariant smakowy to Łoś 60% (płuca, tchawica, wątroba, serce, język, śledziona, mięso mięśniowe)minerały, błonnik buraczany, drożdże. Tutaj zapach był zdecydowanie łagodniejszy od Renifera. Spora zawartość tak uwielbianej przez moje psy galaretki był niewątpliwie wabikiem. Nie miałam trudności z zachęcaniem psów do spożycia, wręcz przeciwnie rwały się ;)



Producent zapewnia, że karma ma prosty i przejrzysty skład odpowiedni dla psów wrażliwych na inne białka zwierzęce lub zboża. Niespotykany dotąd wybór mięś czyni ją unikalną, na pewno jest wyjątkowy urozmaiceniem diety i dla moich psów właśnie taka była. 

Komentarze

Popularne posty