Labirynt czyli gimnastyka psiego języka.

 


Kruuse Buster DogMaze, to linia misek łącząca fukcjonalność z nowoczesnym wzornictwem. Mnie osobiście urzekły kolorem i trwałością materiału z którego są wykonane. Chyba nikogo nie zdziwi mój wybór. Różowa jest w rozmiarze dla małego psa do 10 kg, natomiast szara dedykowana jest dla psów powyżej 10 kg. Różnica między rozmiarami jest znaczna. Nie jest to typowa miska na karmę dla psa i jako takiej bym jej nie stosowała. Forma gry, zabawy właśnie tak należy ją postrzegać. To kręty labirynt w którym możemy umieścić solidną porcję karmy, tak by pies miał czas dokładnie pogryźć każdy kęs. 



W naszym domu Buster DogMaze jest grą i formą aktywnego spędzania czasu, bo jak wiecie z wcześniejszych wpisów nie tylko łapki należy zmęczyć, ale i kudłaty łepek ;) Wkładam smakołyk na środek labiryntu, a pies przesuwa go za pomocą języka, by wyprowadzić go tunelami i oczywiście zjeść.  Ze wszystkich moich, trzech psów, to Cukier jest psim nerwusem, bardzo szybko się frustruje. To uratowany kundel, który całkowicie zdominował nasze życie, nauczyliśmy się już żyć z jego lękami, ale nigdy nie ukrywałam, że jest to łatwe. Dlatego, kiedy zamawiałam DogMaze nie brałam go nawet pod uwagę z góry zakładając, że gra będzie dla niego zbyt trudna, a tym samym nieodpowiednia. To ważne by dopasowywać tego typu zabawy do możliwości swoich psów. 



Jakie było moje zdziwienie, gdy to właśnie Cukier poradził sobie z zadaniem najlepiej! Powoli, ale stanowczo przepychał smakołyk tunelem, by wypchnąć go poza labirynt i zjeść. Tak, nie wierzyłam w niego, przyznaję się ;) Kształt recenzowanej zabawki jest tak pomyślany, by był stabilny i nie powodował dodatkowych bodźców dla psa. Gumowe nóżki są dodatkowym elementem przytrzymującym grę w miejscu. Nie mogłabym nie wspomnieć o kolorach, a jest ich naprawdę wiele. Przepiękne, nasycone i niezwykle pozytywne. Trwały i bezpieczny materiał z którego jest wykonana, pozwala na zabawę na świeżym powietrzu, a także mycie jej w zmywarce. 





Recenzja powstała na potrzeby Plebiscytu Top for Dog 2022 roku.







Komentarze

Popularne posty