Mini mus od Raw Paleo.

 


Mini adult, to monoproteinowa formuła dla mniejszych psów. Znam karmę Raw Paleo, bo już nie raz miałam okazję podawać ją moim psom. Do testów dla Plebiscytu Top for Dog otrzymaliśmy, aż dwa rodzaje mięs: indyka i wołowinę. Każda z nich, to pełnoporcjowa karma dla psa dorosłego. Mini tacki przypominające pasztet, są bardzo wygodne na czas podróży, bo opakowanie tworzy nam coś w rodzaju miseczki. Ich smakowitość jest niepodważalna, bo każdy z moich psów w zastraszającym tępie pożerał porcję. 150g Raw Paleo Mini Pate Adult Turky jest konsystencji musu, bardzo delikatny, aromatyczny z widoczną tak uwielbiana przez psy galaretką. 


Przez cały okres testów podawałam Cukierkowi i Maciusiowi karmę jako urozmaicenie diety. Nie zauważyłam żadnych niepokojących objawów towarzyszących nagłej zmianie diety. Z łatwością możecie ją rozsmarować na Licki Macie, albo użyć jako wypełnienie do zabawek na karmę. Jej skład, to jak deklaruje producent mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (60%) indyk i minerały. Wolałabym, by skład był szczegółowo rozpisany tak bym mogła wiedzieć jaka jest zawartość mięsa mięśniowego, a jaka podrobów, ale wszystkiego mieć nie można ;) Oczywiście jest, to karma bezzbożowa oraz nie zawierająca konserwantów. Chcąc przejść całkowicie na tę dietę potrzebowałabym trzy i pół mini pasztecików na jednego psa. Jedna tacka, to całodniowe zapotrzebowanie dla pieska o wadze 1,5 kg. 




Mi osobiście kojarzy się ona z takim wykwintnym daniem, chyba poprzez właśnie te opakowanie, dlatego tak właśnie przygotowałam je do zdjęć. Talerz skropiłam olejem z łososia, posypałam drożdżami piwowarskimi i przyozdobiłam natką pietruszki. Czy, to nie wygląda zachęcająco, no powiedzcie sami ;) Wersja z indykiem jest jaśniejsza od wołowiny, ale obie bardzo dobrze pachną, nie musiałam zachęcać psów, a wręcz przeciwnie, odganiać je, żeby zrobić jakiekolwiek zdjęcie hahah Zresztą zobaczcie sami <3










Cała oferta Raw Paleo od VET EXPERT, jest (tutaj).


Komentarze

Popularne posty