Sklep OnLine Dolina Noteci, co tam jest?

 




Nie ma chyba ani jednego psiarza w Polsce, który nie słyszał choć raz o Dolinie Noteci. Od razu na myśl przychodzi nam karma i słusznie, ale czy aby tylko ona?


Oferta sklepu dolina-noteci.pl jest bardzo bogata. Od karm mokrych, poprzez suche, smakołyki, akcesoria dla psiarza, wyprawki dla kociarza i to na czym skupiłam się ja, czyli zabawki. Sekcja psia zawiera rozpoznawalną już linię zabawek CooCkoo, przezabawne szarpaki z gigantycznymi oczami w wersji dla psów małych i dużych. Same piłki, interaktywne kule, a nawet wędki dla kotów. Sama mam ich wiele i szczerze polecam, są piękne i trwałe.




Podoba mi się zakładka Dla Ciebie, a w niej koszulki, plecaczki, breloczki i coś na co zdecydowałam się ja, mianowicie książeczka z zadaniami dla dziecka. Mnóstwo zadań, kultowych gier np. statki, kółko i krzyżyk, wycinanki. Moja córka ma niecałe sześć lat i trafiłam idealnie z jej wyborem. 



Dla mojego Maciusia zamówiłam dużą piłkę GiGwi Jumball z uchwytami. Maciuszka jest niekwestionowanym wielbicielem piłek, a ta będzie mu wygodna do schwytania. jak widać na załączonym obrazku nie było nawet czasu na odpakowanie przesyłki ;) Polecam Wam tę markę zabawek, są cuuuudowne! 


Byłabym okropna matką, gdybym nie pomyślała o moich kociakach, bo dla nich również jest zakładka z zabawkami. Zdecydowałam się na dwa mini ptaszki z czego jeden ćwirkający, po zwolnieniu blokady. Lala stwierdziła, że całe zamówienie jest chyba tylko dla niej ;) Spokojnie ptaszek przeżył, ale nie gwarantuje, że po zabawie z Tiarusią nadal taki będzie ;) 




Robiąc zakupy za 99,99 zł przesyłka jest gratis. Zamówienie złożyłam bez problemów, instrukcje są czytelne i zrozumiałe nawet dla mnie hahaha W końcowej fazie zamówienia możecie wybrać kartonowy domek dla kota, z doświadczenia wiem, że choćby kot dostał cała zawartość sklepu Dolina Noteci i tak nic nie przebije domku z kartonu hahahahaha. Od zamówienia do dostarczenia upłynęły dwa dni, to dobry czas. Chciałbym, żeby inne sklepy również tak sprawnie działały. Wybór płatności i dostawy jest tak szeroki, że naprawdę każdy znajdzie odpowiedni dla siebie sposób. 



Recenzja powstała na potrzeby Top for Dog 2022 roku. 


















Komentarze

Popularne posty