Worki z rolki, czyli moda na sprzątanie po psie.

 


Pamiętam jak wiele lat temu, sprzątałam po swoich psach, wtedy takie zachowanie było rzadkością. Nie raz byłam obiektem zdziwienia, a nawet śmiechu. Na całe szczęście, nie robiło to na mnie wrażenia i tak nauczyłam swoją starszą już córkę, żeby zawsze sprzątała po swoim psie. Pierwsze woreczki na psie odchody były zwyczajnymi foliowymi woreczkami, za co pamietam kiedyś też mi się oberwało ;) Na szczęście teraz mamy juz biodegradowalne woreczki na nieczystości i sprzątanie stało się po prostu modne. Firma Worki z rolki oferuje nam praktyczne, ekologiczne i ładne woreczki na psie nieczystości. Czym się wyróżniają? Długością rozkładania się. Te foliowe, zwyczajne rozkładają się, aż do nawet 400 lat! To potwornie długo, wyobrażacie sobie te tony woreczków foliowych, przez cale lata zanieczyszczają nasza planetę. Eco Practic, to kukurydziana rewolucja przyjazna dla środowiska naturalnego w dodatku rozkłada się zaledwie w 180 dni!!!



Mnie ogromnie ujęły same kartonowe opakowania w których są zestawy jaskrawozielonych lub butelkowych woreczków. Dlaczego nie różowych? ;) Uwielbiam taki rodzaj papieru, ekologiczny nieco szorstki w dodatku w mini kolorowe pieski, no zwariować można <3 Zreszta one również nadają się do biodegradacji. Chociaż juz mam pomysł na moje i z pewnością nie trafią do kosza na papier. Są tak piękne, że trochę mi żal ich używać ;) Wracając do samych worków, są wykonane ze skrobi kukurydzianej, która po rozłożeniu służy jako pokarm dla mikroorganizmów. 




Woreczki są tak przyjemne w dotyku jak atłas, miękkie i bezzapachowe. Zdecydowanie są mocne, nawet przy moich długich paznokciach dają radę ;) W ofercie są mniejsze i większe, a także w pakietach małych i tych nieco większych po 315 sztuk. Do głowy przychodzi mi jeszcze jeden aspekt, czyli nasze bezpieczeństwo. Materiał z którego są wykonane woreczki jest po prostu bezpieczny dla naszej skóry. Pewnie nikt z was się nad tym nie zastanawiał, ale przecież dotykamy ich, a często te plastikowe worki nie są obojętne dla naszego zdrowia. Całkowicie kupuję te woreczki i popieram. 



Recenzja powstała na potrzeby Plebiscytu Top for Dog 2022 roku. Link do strony https://www.facebook.com/Workizrolki

Komentarze

Popularne posty