Kule smakule od KONG.

 


Od wielu lat jestem wielbicielką zabawek do wypełnienia.Te pierwsze robiłam nawet sama, kojarzycie maty węchowe? Zrobiłam takich kilka dla moich psiaków. Na szczęście teraz mamy całe mnóstwo róznorodnych zabawe na suchą karmę bądź smakołyki. My otrzymaliśmy, aż trzy. Jedną z nich jest nieco większa niz standartowych rozmiarów piłka tenioswa. W jej środku jest kilka przegródek, które mają za zadanie przetrzymać jakiś czas smakołyk. Wodzony zapachem pies, trula ją po podłodze, a w nagrodę co chwilę wypadają smaczne kąski. Moje doświadczenie pokazało, że niekażdy pies potrafi się bawić. Zabawki wziełam z myslą o Lali, a najwiekszą frajdę miał czternastoletni Maciek ;) 



Mylnie załozyłam, że szczeniak instynktownie będzie wiedział co robić, jednak tak się nie stało. Przed nami wieczory pełne smacznej zabawy. Natomiast Macio jak rasowy tropiciel wiedział doskonale do czego służy piłeczka z otworami. Śmiechu było co nie miara, bo Lala obserwowała całą sytacje i podbiegała do wypadających smaczków hahaha. Jesli śledzicie nas od dawna, wiecie, że jestem wierną fanką zabawek formy KONG. Lubię je i cenię, najbardziej za trwałość i precyzję wykonania. Mami ich naprawdę wiele i służą mi od lat. 




Kolejne dwie zabawki doskonale znamy, bo już mielismy okazji się nimi bawić, to slimak z przegrodami oraz planeta ;) To moja osobista nazwa. One również mają za zadanie zachęcić psa, do przesuwania jej po ziemi w nagrodę oferując co jakiś czas smakołych ze swojego wnętrza. To genialna zabawa dla szczeniaka, bardzo dobra na naukę zabawy. To nie jest takie oczywiste i wiele psów zwyczajnie nie wie jak się bawić. Na nas spoczywa ten przemiły obwoiażek pokaza nia im jak pyszna może być zabawa. Wszytskie z proponowanych zabawek sa o podobnym poziomie trudności dla mnie jest on łatwy. 




Ten rodzaj zabawek świetnie sprawdzi się podczas jesiennych, deszczowych wieczorów, kiedy pogoda za oknem nie pozawala na długie spacery, ale "zmęczyć głowę" psa trzeba. Nie było tutaj zaskoczenia, tak jak przypuszczałam, to rewelacyjne zabwki, testy tylko mnie w tym utwierdziły. Jeśli szukacie czegoś dla szczeniaka, albo nowoadoptowanego psa, myślę, że będzie to dobry wybór. Nasz przykałd pokazała, że i senior potrafi czerpać z zabawy ogromną przyjemność. 




Recenzja powstała na potrzeby Plebiscytu Top for Dog 2022 roku. 










Komentarze

Popularne posty