Święta Bożego Narodzenia z psem i kotem.

 


Przed nami magiczny czas świąt Bożego Narodzenia. Sama już nie wiem, czy bardziej cieszy mnie samo ich przygotowywanie czy dopychanie i tak już pełnego brzucha kolejnym kawałkiem serniczka ;) Uwielbiam grudzień! W radio lecą, świateczne piosenki, a sklepy błyszczą się od nadmiaru brokatowych ozdób i światełek. Nie ma nic przyjemniejszego od dawania prezentów, chyba zgodzicie się ze mną? Zdecydowanie bardziej wole dawać, niż dostawać. To oczywiste, że robimy prezenty najbliższym, coraz częściej obdarowujemy znajomych, współpracowników i obowiązkowo nasze futrzaste dzieci. Jest już coraz więcej gotowych zestawów świątecznych dla psa i kota. najcześciej, to i zabawka i smakołyk.

Moim faworytem są kalendarze adwentowe i na Boga nie mam pojęcia jak ludziom udaje się otwierać tylko jedno okienko dziennie hahaha. Nie ufajcie im, kto wie, do czego jeszcze są zdolni hahahaha. Mi się to nigdy nie udało ;) Mimo wszystko sama konwencja mini prezentu każdego dnia jest przeurocza i wprawia w świąteczny nastrój. 

           


Nie mam pojęcia kto cieszy się bardziej, czy ja czy moje zwierzęta. Nie wyobrażam sobie, żeby pod choinką nie było dla nich prezentów. Już od wielu lat, skrupulatnie do zainteresowań dobieram podraki dla psów i kotów. W Fera.pl znajdziecie całe mnóstwo pomysłów na prezent. Ja zdecydowałam się na pluszowego, piszczącego reniferka dla Lali. W dziale Pluszaki dla psa, jest całkiem spory wybór kolorowych, szeleszczących pluszaków, w mniejszym i większych rozmiarach. Bardzo często korzystam z nich na wet dla kotów, wystarczy wybrać najmniejszy rozmiar zabawki. Mimo wsztsko radzę zajżeć do zakładki Pluszaki dla kota, bo jest tam przeurocza myszka z serem, która trafi do łapek moich kotów. 

Moje wybory sa zawsze przemyslane, stawiam na prezenty wysokiej jakości, bo wiem, że będą nam długo służyć. Zdecydowanie nie jestem klientem impulsywnym, dokładnie wiem czego szukam i to znajduję. Trochę nie mam wyjścia, Maciek bardzo szybko weryfikuje moje wybory ;) To typowy terrier, chociaż wolę określenie terror, lepiej go opisuje. Jest niezmordowany! Zaraz kończy czternaście lat, ale czasmi mam wrażenie, że w ogóle nie zdaje sobie z tego sprawy. szalony bieg po plaży, mrsowanie czemu nie ;) Jego komfort i bezpieczeństwo jest dla mnie najważniejsze, dlatego dobieram zabawki, gryzaki które będą odpowiednie dla jego wiekowego już uzębienia. Maciek kocha piłki, więc nie mogło być inaczej. Pod drzewkiem znajdzie właśnie piłkę, a to czy był grzeczny, to już inna sprawa. W kategorii Piłki dla psa, znalazłam Liker Lumi i już ją uwielbiam. Liker znam od bardzo dawna, ale w wresji z fluorescencyjnym sznurkiem nie. Będzie idealna na wieczorne szaleństwa na plaży czy w lesie. Dodatkowo jest świetna i na zęby mleczne szczeniaka i na słabe już zęby psiego seniora.

Zabawki dla psa czy kota, to chyba najczęściej wybierane produkty na prezent, ale zaraz po nich z pewnością są samkołyki. No umówmy się, na jednym drobiazgu nigdy się nie kończy ;) Już kiedyś miałam okazję testować przysmaki dla psa w formie wypiekanych ciasteczek Simply from Nature. To nie tylko przysmaki treningowe, ale także cygara, kiełbaski, albo po prostu karma dla psa. Cała seria produktów jest dostępna tutaj



Jedno jest pewne, niezależnie od tego na co się zdecydujecie, to Wy i tylko Wy jesteście najlepszym prezentem świątecznym dla swojego psa, z kotem ta kwestia nie jest już tak oczywista hahaha. Na wszelki wypadek, bądźcie zabezpieczeni w dodatkowe zabawaki ;) Ja wybrałam sprawdzony, kartonowy drapak, on zawsze jest HITEM. Sekcja drapaki dla kota, to istna skarbnica kocich fantazji ;)

Przy okazji świątecznego szaleństwa zakupowego, nie zapominajcie o powstawie diety waszego czworonoga,  czyli dział karma dla psa. Bardzo często w tym okresie możemy upowlować ciekawe promocje. Umówmy się nie samymi zabawkami pies żyję ;)









Komentarze

Popularne posty