Pluszowy kociak od Pawillows.




 Na punkcie zwierząt zwariowałam już jakieś dwa psy temu. Mi samej trudno jest powstrzymać się przed nadmiernym przytulaniem kotów, a co dopiero małemu dziecku. Nasz dom jest pełen gadżetów z wizerunkami naszych zwierząt, ale pluszowa poduszka to zdecydowanie najsłodszy elelemnt wystroju wnętrza. Pozwala tulić się bez końca. Obie poduszki są niemalże rzeczywistych rozmiarów i do złudzenia przypominają prawdziwe kociaki. Materiał z którego są wykonane jest gruby, mięsisty i bardzo przyjemny w dotyku. Pawillows pozwala spełniać dziecięce marzenia! No sami spójrzcie...


Wystarczy zrobić zdjęcie według wskazówek na stronie Pawillows i gotowe. Za kilka dni pluszowy kociak będzie gotowy do tulenia, noszenia do przedszkola, spania i kochania. Muszę przyznać, że to nie są moje pierwsze poduszki tej marki. Mam ich kilka i cały czas cieszą nas tak samo. Dwa lata temu zrobili dla nas małego Puszka, który jest bardzo często prany i cały czas jest w niezmienionym stanie. Poza szczęściem dziecka, tego typu gażety to cudowny pomysł na prezent dla osoby dorosłej. 


Moja rada, dobrej jakości zdjęcie, a Wasz pluszowy kot będzie wierną kopią tego oryginalnego. Jakość wykonania jest na najwyższym poziomie, kolory są nasycone, a sam kot jak żywy. Radość moich córek była przeogromna, pomimo sporej różnicy wieku obie były zachywcone dodatkowymi kotami ;) Nie ukrywam, że ja też, w dodatku te nie potrzebują tyle jedzenia co prawdziwe hahahaha. Myslę, ba nawet jestem pewna, że to idealny prezent dla dziewczyny na walentynki! Ja byłabym zachwycona! 
Cała produkcja odbywa się na terenie Polski. Wykonana 100% z poliestru. 


Recenzja powstała na potrzeby Plebiscytu Sfinksy 2023 roku.






Komentarze

Popularne posty