Animal Island Eu everyday...

 


Lubię nowości, lubie wczytywać się w składy karm. Lubię czytać o ich składnikach, to moje zawodowe zboczenie ;) Sprawia mi, to ogromną radość, chyba zwyczajnie lubię się uczyć. Decydują się na jakiekolwiek testy najpierw robię tak zwany przesiew, czyli sprawdzam czy dany produkt jest godny podniebienia lub łapek mpich psich dzieci. Po pozytywnym pierwszym etapie, przechodzimy do testów;) Animal Island Eu pomyslnie przeszła pierwszy etap, a jak będzie w drugim? Sprawdźmy to!


Do naszej dyspozycj mamy po sześć dużych ( 800g) puszek w wersji: królik z indykiem, indyk przepiórka oraz indyk jagnięcina. Ich wspólnym mianownikiem jest konsystencja, delikatna wręcz puszysta. Ogromna smakowitość i zawartość kuszącej galaretki. To co bardzo mi się podoba, to dokładna rozpiska składu z uwzględnieniem węglowodanów (ogromne brawa). I własnie niska zawartośc węglowodanów i tłuszczu pozwala mi na podawanie tej karmy nawet mojemu staruszkowi, u którego muszę szczególnie uważać na wątrobę. 



białko surowe (10,1%), tłuszcz surowy (5,3%), popiół surowy (1,9%), włókno surowe (2,4%), węglowodany (3,9%), wapń (0,45%), fosfor (0,36%), wilgotność (76,4%), energia metaboliczna (kcal/100g) 94,50

Wklejam Wam rekomendowaną przez producenta tabelkę dawkowania. Oczywiście zawsze należy pamietać, iż jest to sugerowana dawka karmy na dzień. To Wy najlepiej znacie swojego psa i najlepiej wiecie ile potrzebuje pokarmu, w zależności czy jest psem trenującym czy suczką krmiącą, albo kanapowym leniwcem. Moje psy otrzymwały mniej więcej po 300g karmy na dzień. 150g rano i 150g wieczorem oraz przekąskę czyli karmę suchą od Animal Island Eu 50g. 

                                

Podstawowym kretyerium jest smakowotość, tutaj były pewne trudności w zrobieniu zdjęć, bo modele zjadali szybciej niż zdążałam robić zdjęcia ;) Zatem uznajemy, że test smakowitości zdany perfekcyjnie ;) Podczas całych testów nie zaobserwowałam dolegliwości brzuszkowych czy trudności z wypróżnianiem się. Stolec niezmienny. To dla mnie sprawa priorytetowa, prawidłowa kupa daje nam wiele informacji. Moje psy na co dzień karmione są karmą morką, bo uważam, że jest ona najlepsza dla psich brzuszków. Z uwagi na skład opisanej karmy, zdecydowałam się na natychmiastowe przejście z jednej na drugą. Nie jest to, opcja rekomendowana, bo powinno się najpierw stopniowa zwiększać nową karmę i zmniejszać ilość starej. By płynnie przejść z jednej na drugą bez rewolucji. Jednak znam moje psy i wiem, kiedy mogę sobie na to pozwolić. 



Nie zawiodłam się, Everyday od Animal Island Eu, to świetna karma. Pyszna i zdrowa, ze szczegółowym spisem zawartości oraz skłądem analitycznym. Ogromnie się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tak pysznych testach. Recenzja powstała na potrzeby Plebiscytu Top for Dog 2023 roku.





Komentarze

Popularne posty