Kiełbasa dla psa?

 


Na testy tych produktów, nie potrzebowaliśmy nawet chwili, bo znamy je od samego początku. Pierwszy raz poznałam Meatlove Polska na Wystawie Psów Rasowych w Kołobrzegu. To było dawno temu, jakieś siedem lat. Miłość moich psów do tego rodzaju karmy nardoziła się niemalże odrazu, ale moja musiała dojrzeć. Zostałam wychowana na przeświadczeniu, że sucha karma jest najlepsza, a po mokrej są tylko biegunki. Meatlove wywróciło mój cały światopogląd dotyczący, karmienia zwierząt. Ta przemiana we mnie zachodziła bardzo powoli. Z każdym artykułem, przeczytaną książką, testami rodziła się wiara w Meatlove. Doszło do takiego momentu, gdzie Meatlove stało się moim odnośnikiem, miarą jakości dla innych karm. 


Dosyć o mnie, zacznijmy od poczatku. Kiełbasy Meatlove zostały stworzone na podobieństwo diety BARF, wiernie odwzorowując proporcje mięsa, do podrobów i do warzyw. Z tą róznicą, że nasze kiełbasy nie są surowe, dlatego może je jeść każdy pies, nawet ten z problemami wątrobowymi. ZAchowanie tych proporcji gwarantuje nam zadowolony psi brzuszek. Skrupulatne rozpisanie składu kiełbasy z uwzględnieniem zawartości węglowodanów pozwala nam na optymalny dobór jej pod potrzeby psa. Mój senior na co dzień je tę z indykiem, z uwagi na minimlną zawartość tłuszczu 4,3% i jego zmęczona już zyciem watrobę;) Cukier ma nieco tendencje do szybkiego przybierania na wadze, szczególnie po kastracji, więc jego dieta, opiera się na kiełbasie z króliekiem, z wagi na najmniejszą zawartość węglowodanów 1,1%. Natomiast Lala od szczeniaka otrzymywała tę dedykowaną dla juniora Farmer Menu. To aż trzy rodzaje białka: kurczak, wołowina i jagnięcina wzbogacona o ser twarogowy i słodkie ziemniaki. 





Meatlove to, aż trzy serie kiełbas: Classic Range, Single Care oraz Vet Care. Czym sie różnią? Dostępnością mięs, to chyba najprostsza odpowiedź. W pierszej serii znajdują się kiełbasy z zawartością nawet trzech rodzajów mięs w jednej. Kurczak, wołowina, królik, łosoś, ale też przepiórka, to wszytsko możemy znaleść w Classic Range. Kolejne dwie serie, łączy zastosowanie tylko jednego rodzaju białka, co pozwala na stosownie jej nawet przy psach z alergiami. Znajdziecie tutaj uwielbianą przez wszytskie moje psy, aromatyczną kaczkę z szarłatem i jabłkiem, idnyka oraz jagnięcinę. Vet Care, to wyszukane, trudno dostępne mięsa takie jak: konina, kozina oraz jeleń. Znam je doskonale wszytskie, tak naprawdę jeśli Wasz pies jest zdrowy, może jeść każdą, niezależnie od tego z której serii pochodzi i jakie mięsa zostały w niej użyte. Wszytskie kiełbasy, to minimum 80% zawartości mięsa i podrobów z czego marka rozlicza się w klarownym składzie oraz warzywa, owoce i suplementy. 


Jakość użytych mięs, jest dokładnie taka jak dla ludzi, brak jakichkolwiek polepszaczy smaku, konserwantów czy barwników. Samo opakowanie nie zawiera Bisfenolu-A, który negatywnie wpływa na gospodarkę hormonalną. Rozmiary są trzy: 200g, 400g, 800g. Jeśli macie małego psa możecie śmiało wybrać tę najwięszą i pokroić ja na części, nastepnie zamrozić. Wszytskie z kiełbas są świetnym wyborem przy uzupełnianiu nimi zabawek do wylizywania czy mat. Latem przygotowane tak zabawki wkładam do zamrażarki na godzinę i mam pyszny, zdrowy i chłodzący posiłek dla psów. 



To Meatlove przekonało mnie, że mokra karma, to dobry wybór, to najlepszy wybór dla moich psów. Zawartość każdej z kiełbas została poddana jedynie pasteryzacji. Nie mam czasu na samodzielne przygotowywanie odpowiednio zbilansowanych posiłków każdego dnia, nie mam też takiej potrzeby, bo Meatlove robi to za mnie ;)

Recenzja postwała na potrzeby Plebiscytu Top fpr Dog 2023 roku. 




Komentarze

Popularne posty